Kako skinuti salo sa stomaka?

14.03.2024

Nažalost, nije uvek lako izgubiti višak masnih naslaga sa mesta sa kojih bismo želeli. Gubitak masti sa stomaka u svakom slučaju zahteva kombinaciju pravilne ishrane, vežbanja i zdravih životnih navika.

Sledi nekoliko praktičnih saveta:

Pravilna ishrana
Fokusirajte se na ishranu bogatu voćem, povrćem, celovitim žitaricama, nemasnim proteinima i zdravim mastima. Smanjite unos šećera, prerađene hrane i zasićenih masti.

Kontrola porcija
Pokušajte da kontrolišete veličinu porcija kako biste izbegli prejedanje.

Redovno vežbanje
Uključite aerobne vežbe poput trčanja, vožnje bicikla ili plivanja kako biste sagoreli kalorije i smanjili telesnu masnoću, uključujući i onu na stomaku. Takođe, radite vežbe jačanja mišića, posebno za trbušne mišiće, kako biste ih ojačali i oblikovali.

Smanjenje stresa
Visok nivo stresa može doprineti nakupljanju sala na stomaku, pa je važno praktikovati tehnike opuštanja poput meditacije ili dubokog disanja.

Dovoljno sna
Nedostatak sna može uticati na hormone koji regulišu apetit i metabolizam, što može dovesti do povećanja telesne težine. Pokušajte da spavate između 7 i 9 sati svake noći.

Važno je imati realna očekivanja i biti strpljiv, jer gubitak sala sa stomaka zahteva vreme i posvećenost!

“Budi srećan sa onim što imaš dok radiš za ono što želiš. Fokusiraj se da budeš bolja verzija sebe svakoga dana i pusti da progres bude tvoja motivacija.”

Autor teksta:
Petar Đurđević, Athletic’s Gym